Információk

Impresszum
Szállítás
Fizetés
Kapcsolatfelvétel
Impresszum
Cégnév / Név:
Caleido IT-Outsource Kft.
Cím:
1131 Budapest, Reitter Ferenc u. 132.
Személyes átvétel itt:
személyes átvétel nem lehetséges
Telefon:
+36 30 450 3002
Áruház neve:
BioMenü Reform- & Szuperélelmiszerek
Adószám:
23362493-2-41
EU adószám:
HU23362493
Cégjegyzék szám:
01-09-962010
Cégjegyzéket vezető bíróság:
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, Magyarország
Működési engedély száma:
XIII/13244/2017/B
Nyilvántartásba vétel dátuma:
2017. december 7.
Nyilvántartásba vevő jegyző:
Bp. Főv. XIII. Ker. Polgármesteri Hiv. Ig. Oszt.
Bankszámlaszám:
12600016-11881338-51039724
IBAN:
HU12 1260 0016 1188 1338 5103 9724
Kapcsolattartó neve:
BioMenü Ügyfélszolgálat
Kapcsolattartó telefonszáma:
+36 30 450 3002
Kapcsolattartó e-mail címe:
hello@biomenu.hu
Statisztikai számjel:
23362493-4778-113-01
Szakmai érdek-képviseleti szerv:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, HU
Kamarai nyilvántartási szám:
BU23362493
EORI/VPID szám:
HU0007881215
FELIR azonosító:
AA2688947
Webtárhely szolgáltató:
UNAS Online Kft. ¤ 9400 Sopron, Kőszegi út 14. ¤ unas@unas.hu ¤ +36-99/200-200
SWIFT/BIC kód:
Adatkezelési nyilvántartási szám:
NAIH-56299/2012
A kereskedő székhelyének országa és országkódja:
Magyarország (HU)
A webshop alap pénzneme / nyelve / áfa:
HUF / magyar / Minden ár tartalmazza az áfát
Szállítás
Házhozszállítás GLS futárral - HU
mygls_api
Ha fontos a gyorsaság és a pontosság

Ingyenes szállítás 15000 forinttól!

Várható érkezés 1-2 munkanap, kiszállítás munkanapokon, munkaidőben

A munkanapokon délig beérkezett megrendelések csomagjait kora délután adjuk át a futárcégnek, ami azokat a következő munkanapon adja át a szállítási címen.

Lehetőséget biztosítunk a csomag online követésére, így bármely pillanatban megtekintheti, hogy a csomagja éppen hol van. Amikor feladjuk a csomagot, küldünk egy e-mailt, amelyben megtalálható a szállítás módja és a csomagkövető hivatkozás, csomagszámmal.

A GLS e-mailt küld a tervezett kézbesítés dátumáról, majd a kiszállítás napjának reggelén SMS-t küld a kézbesítés várható időpontjáról 3 órás időintervallum megadásával. Csomagkézbesítés a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között. Utánvét esetén a futárnál a fizetés készpénzben vagy bankkártyával is történhet.

Három kézbesítési kísérlet! A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, amely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre vagy személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

További kérdéseire itt kap választ. A futárcég ügyfélszolgálatával itt veheti fel a kapcsolatot.

TIPP: Kérje a csomagját a munkahelyére, ha hétköznap úgyis ott van!
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
14 999  Ft
1 500 Ft
15 000  Ft
500 000  Ft
ingyenes
Személyes átvétel GLS CsomagPontban - HU
mygls_api_dropoffpoints
Ha fontos a gyorsaság és a pontosság. Átvétel már több, mint 900 GLS Automatából is!

Ingyenes szállítás 10000 forinttól!

Várható érkezés 1-2 munkanap, csomagtárolási idő 5 munkanap

A munkanapokon délig beérkezett megrendelések csomagjait kora délután adjuk át a futárcégnek, ami azokat a következő munkanapon adja le a kiválasztott csomagpontban vagy csomagautomatába.

Lehetőséget biztosítunk a csomag online követésére, így bármely pillanatban megtekintheti, hogy a csomagja éppen hol van. Amikor feladjuk a csomagot, küldünk egy e-mailt, amelyben megtalálható a szállítás módja és a csomagkövető hivatkozás, csomagszámmal.

A GLS – csak mobiltelefonszám megadása esetén – SMS-ben küld tájékoztatást, amikor az áru átvehető. A küldemény átvételére – a csomagpont nyitvatartási idején belül – érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a csomagpontban van. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, szinte minden üzletben bankkártyát is elfogadnak. Csomagátvétel a GLS CsomagPontokban...

További kérdéseire itt kap választ. A futárcég ügyfélszolgálatával itt veheti fel a kapcsolatot.

TIPP: Válasszon olyan csomagpontot, aminek a nyitvatartása megfelel önnek az átvételhez.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
9 999  Ft
1 200 Ft
10 000  Ft
500 000  Ft
ingyenes
Személyes átvétel FoxPost csomagautomatából - HU.
foxpost_hu_api2_automata
Ingyenes szállítás 10000 forinttól!

Várható érkezés 1-2 munkanap, csomagtárolási idő 4 naptári nap
Forgalmas időszakokban késés várható

Amint megérkezik a csomag az automatába, a FoxPost Viberen vagy SMS-ben és e-mailben elküldi az átvevő kódot.
Kérjük, hogy a FoxPost értesítéstől számított 4 naptári napon belül vegye át a csomagját!


A csomag követésének és átvételének részleteit itt találja: Részletek...

FoxPost szállítási mód választása esetén az utánvét fizetési mód nem választható
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
9 999  Ft
1 200 Ft
10 000  Ft
300 000  Ft
ingyenes

FIGYELEM! A szállítási módok a beállított szállítási cím alapján jelennek meg. Ha az önre vonatkozó szállítási módokat szeretné látni, kérjük, írjon be egy szállítási címet vagy jelentkezzen be!

Egyéb rendelkezések

Több termék megrendelésekor a termékeket egyszerre szállítjuk ki, azaz a kiszállítási határidőt a leghosszabb beérkezési idejű termék határozza meg. Azonban áruhiány esetén mindenképpen felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot és egyeztetünk.

FIGYELEM! Ha a megrendelő a csomag feladása után mondja le a megrendelést, a szállítási költség a megrendelőt terheli.

Szállítási késedelem, illetve a megrendelés részbeni vagy teljes meghiúsulása esetén a tranzakcióval kapcsolatosan semmiféle felelősséget nem vállalunk.

Fizetés
Bankkártya (online) - HUF
Azonnali bankkártyás fizetés a megrendelés leadásakor

Kérjük, a megrendelés gomb megnyomása előtt ELLENŐRIZZE a beállított LIMITET és az EGYENLEGET, és KÉSZÍTSE ELŐ a BANKKÁRTYÁJÁT (kártyás fizetés esetén)!

A megrendelést követően átirányítjuk a fizetési oldalra
borgun_hu
Bankkártya (online)
Azonnali bankkártyás fizetés a megrendelés leadásakor

Kérjük, a megrendelés gomb megnyomása előtt ELLENŐRIZZE a beállított LIMITET és az EGYENLEGET, és KÉSZÍTSE ELŐ a BANKKÁRTYÁJÁT (kártyás fizetés esetén)!

A megrendelést követően átirányítjuk a fizetési oldalra
simplepay_hu_v2
PayPal (online)
Azonnali bankkártyás fizetés a megrendelés leadásakor

Kérjük, a megrendelés gomb megnyomása előtt ELLENŐRIZZE a beállított LIMITET és az EGYENLEGET, és KÉSZÍTSE ELŐ a BANKKÁRTYÁJÁT (kártyás fizetés esetén)!
A PayPal szolgáltatásaira vonatkozó jogi megállapodások

A megrendelést követően átirányítjuk a fizetési oldalra
paypal
Előre átutalás
Banki átutalás a rendelés leadása után. A megrendelést az átutalás megérkezése után teljesítjük!

Az átutaláshoz szükséges adatokat a megrendelést visszaigazoló e-mail fogja tartalmazni.
Előre átutalás

Az UTÁNVÉT fizetési mód csak regisztrált, bejelentkezett vevők számára érhető el, Magyarországon, FoxPost szállítási mód kivételével

Kapcsolatfelvétel

Ha kérdése van, kérjük, hogy először olvassa el a gyakori kérdésekre adott válaszainkat

Étrend-kiegészítőkkel kapcsolatos kérdéseivel keresse táplálkozási tanácsadónkat

Ha ezután is van kérdése, kérjük, írjon nekünk a hello@biomenu.hu címre

Ha forgalmazónak szeretne jelentkezni, akkor ezt az űrlapot töltse ki*

* Ha Ön már forgalmazó partnerünk, akkor ez a hivatkozás nem működik